Work it out

Det blir ikke like mye tid til trening som før nå når man har en baby. Men 2/3 styrkeøkter pr uke og en steptime der jeg instruerer selv blir det.

Selv så er jeg tilhenger denne formen for trening!

Oppned, kroppsvektøvelser og turn!

Human flag var jeg rimelig ok på før svangerskapet (dvs at jeg er tre mnd gravid på bildet også). Men etter fødsel var det som å starte på nytt igjen. Ikke rart da mage og bekkenbunnsmuskler var fraværende...

Jeg hadde gruppetimer helt opp mot fødsel og trente mye styrke. Men jeg droppa knebøy og markløft med tunge vekter fra fjerde måned. Funka fjell det!

Går meget fint å bevege seg å ha det gøy med bollemage! Til tross for bekkenløsning...

Fra flat til bollemage er jeg nå ned på samme vekt som før graviditeten igjen

Litt rulling på the grid gjør godt (les godtvondt) for kroppen.

Jeg instruerer Step og styrke A60 hver onsdag kl 19.39-20.30 på 3T-Steinkjer!

Har nettopp meldt meg på Workout Åre 2014 nå! Trening i tre hele dager!

Poledance på Workout Åre i fjor. Elegant=nei
Tungt=ja

Har du testa denne øvelsen? Puh!!

Viktig å trene hele kroppen da! Haha starrifota som vi sei!

Nå er det lik så trivelig å lufte Nelly en tur som å pumpe jern!

Kom deg opp av soffa'n!

Kjør hardt!

Én kommentar

Sigrid

13.02.2014 kl.11:50

Fekk løst t å træn av d innlegget her Andrea;-) Du e så spreeek:-D

Skriv en ny kommentar

hits