Work it out

Det blir ikke like mye tid til trening som fr n nr man har en baby. Men 2/3 styrkekter pr uke og en steptime der jeg instruerer selv blir det.

Selv s er jeg tilhenger denne formen for trening!

Oppned, kroppsvektvelser og turn!

Human flag var jeg rimelig ok p fr svangerskapet (dvs at jeg er tre mnd gravid p bildet ogs). Men etter fdsel var det som starte p nytt igjen. Ikke rart da mage og bekkenbunnsmuskler var fravrende...

Jeg hadde gruppetimer helt opp mot fdsel og trente mye styrke. Men jeg droppa kneby og marklft med tunge vekter fra fjerde mned. Funka fjell det!

Gr meget fint bevege seg ha det gy med bollemage! Til tross for bekkenlsning...

Fra flat til bollemage er jeg n ned p samme vekt som fr graviditeten igjen

Litt rulling p the grid gjr godt (les godtvondt) for kroppen.

Jeg instruerer Step og styrke A60 hver onsdag kl 19.39-20.30 p 3T-Steinkjer!

Har nettopp meldt meg p Workout re 2014 n! Trening i tre hele dager!

Poledance p Workout re i fjor. Elegant=nei
Tungt=ja

Har du testa denne velsen? Puh!!

Viktig trene hele kroppen da! Haha starrifota som vi sei!

N er det lik s trivelig lufte Nelly en tur som pumpe jern!

Kom deg opp av soffa'n!

Kjr hardt!

n kommentar

Sigrid

13.02.2014 kl.11:50

Fekk lst t trn av d innlegget her Andrea;-) Du e s spreeek:-D

Skriv en ny kommentar

hits